- які первинні документи є обов’язковими для ФОП;
- алгоритм дій ФОП при втраті первинних документів.
Підтвердження статусу «неможливість виконання податкового обов’язку».
- переїзд до іншого населеного пункту – це зміна місцезнаходження;
- виїзд ФОП за кордон: наслідки в оподаткуванні;
- оформлення зміни місцезнаходження;
- наслідки для ФОП, якщо не виконані реєстраційні дії.
- обмеження за видами діяльності: пограничні КВЕД;
- облік особливих операцій: безоплатні операції, посередницькі, валютні, заборгованості тощо;
- перехідні операції;
- ПДВ: перехідні операції; використання товарів, що придбані з ПДВ; реєстрація податкового кредиту за операціями до переходу на 2% та інше;
- наслідки для платників ПДВ при автоматичному відновленні правил нарахування та сплати ПДВ після завершення воєнного стану;
- яку звітність та коли подати при поверненні з ЄП за ставкою 2%.
- обов’язок товарного обліку запасів – 2022;
- повернення товару: як правильно оформити;
- наслідки відсутності первинних документів щодо обліку запасів.
- перевірка ПЗ та ПК за первинними документами;
- як працювати з контрагентами, які не мають можливості зареєструвати ПН;
- подання уточнених Декларацій по непідтвердженому ПК.
- необов’язковий РРО під час воєнного стану;
- нові правила роботи з РРО та ПРРО у військовий час;
- не встановили термінал: наслідки є;
- чи є перевірки розрахункових операції.
- право не сплачувати ЄП та ЄСВ;
- оплата ЄСВ за найнятих працівників;
- наслідки несплати ЄСВ для ФОП: чи краще сплатити добровільно ЄСВ;
- подання звітності при несплаті ЄП та ЄСВ;
- ПДВ-пільги та особливості їх використання;
- несплата податків ФОП: чи виникає податковий борг та штрафи.
- правила ліквідації ФОП;
- останні звітні періоди: як правильно їх визначити та оплатити податки/збори;
- терміни подання звітності та наслідки несвоєчасності.
- звітність за поточний звітний період: терміни подання та алгоритм заповнення;
- звітність ФОП за ставкою 2%: аналізуємо та виправляємо помилки;
- як подати звітність за 2021 рік та І квартал 2022-го: вирішуємо ребус електронного кабінету.
КОЖЕН УЧАСНИК ОТРИМАЄ:
Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з вами найближчим часом!