Замовити зворотній дзвінок

Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з Вами найближчим часом

Замовити зворотній дзвінок

Дякуємо за Ваш вибір!

Поєднуємо корисне з приємним!
 
Бухгалтере, призначаємо жовтневу зустріч у 
Business & Relax Hotel GoodZone, що розташований в екологічно чистій рекреаційній зоні в мальовничому сосновому лісі в 21 км від Дніпра, с. Піщанка.
 
Сучасний 4-зірковий готель європейського класу, з дивовижним озером природного походження і власним пляжем на березі річки.

  • Коли та ким подається?
  • Основні правила заповнення.
  • За якими об’єктами можна не подавати 20-ОПП?
  • Типові помилки при заповнені та податкові наслідки.
  • Наслідки неподання 20-ОПП для оподаткування суб’єктів господарювання.

  • ТТН: паперові та електронні, хто зобов’язаний використовувати електронні ТТН?
  • Касові ордери й аналіз помилок, що призводять до штрафних санкцій.

  • Дата визначення зобов’язань та податкового кредиту: нові правила на старий лад.
  • Код УКТЗЕД у податковій накладній: із якого числа та який використовувати? Наслідки невірного коду УКТЗЕД.
  • Наслідки неподання 20-ОПП для реєстрації ПН та РК.
  • У яких випадках неплатник ПДВ зобов’язаний сплатити ПДВ та звітувати за це?
  • Імпортно-експортний ПДВ: практика перевірок і податкових спорів.
  • Норми природних втрат і ПДВ.
  • Правила відновлення та розблокування податкових накладних і РК:

- документи, які необхідно зібрати для відновлення реєстрації;

- варіанти переліку документів для відновлення реєстрації ПН та РК залежно від виду діяльності та причини зупинки;

- правила написання Пояснення та терміни подання;

- правила складання Скарги, перелік документів і терміни;

- клопотання про поновлення терміну оскарження за п.56 ПКУ;

- судове оскарження - терміни 3 міс., 6 міс., 3 роки.

  • Складання Декларації з ПДВ:

- аналіз авансів і відвантаження товарів;

- аналіз операцій із надання послуг і виконання робіт;

- аналіз експортно-імпортних операцій.

  • Загальні правила виправлення помилок у Декларації з ПДВ та Додатках, подання уточненої Декларації: як подати, на що звернути увагу, чи можливо це після перевірки.
  • Виправлення від’ємного значення за рядком 21 Декларації.
  • Повернення коштів з особистого рахунку або СЕА на розрахунковий рахунок платника.

  • Реєстрація ФОП: на що звернути увагу для подальшої безризикової роботи?
  • Чи потрібно ФОП подавати 20-ОПП? Чи є житлова нерухомість як місце реєстрації ФОП об’єктом оподаткування?
  • Критерії для платників єдиного податку у 2020 та 2021 роках.
  • Розрахунки ФОП: готівкові та безготівкові.
  • Використання власної карти в підприємницьких розрахунках: новації від банків та ДПСУ.
  • Первинні документи для ФОП: у яких випадках обов’язкові?
  • Облік товарних запасів у торговій точці: правила та штрафні санкції.
  • У яких випадках ФОП-неплатник ПДВ зобов’язаний сплатити ПДВ?
  • Книга обліку доходів: чи потрібна ФОП на загальній та спрощеній системі оподаткування?
  • Книга обліку доходів та витрат: рекомендації щодо заповнення та позиція ДПСУ.

  • Перевірки та інспекційні відвідування: із якого часу дозволені та що є законним?
  • Терміни перевірок.
  • Що є основним предметом перевірки з урахуванням карантину?
  • Штрафні санкції по-новому: зменшені чи збільшені?

  • Підтвердження даних податкової звітності.
  • Нові правила роботи електронного кабінету: функції, електронний документообіг, визнання помилок.
  • Створення фінансової звітності в електронному кабінеті.

  • Уцінка основних засобів і товарних запасів.
  • Витрати на покращення основних засобів.
  • Безкоштовні товари та послуги: отримані та надані. Що буде з Додатком РІ?
  • Дисконтування: рекомендації Мінфіну.
  • Нерезидентські операції: експорт та імпорт. У яких випадках коригування на 30% є обов’язковим?
  • Нерезидентські роялті: визначення роялті згідно ПКУ, розрахунок різниць, пов’язаних із роялті.
  • Податок на репатріацію та фрахт: визначення операцій, які підпадають під оподаткування. Платники податку на репатріацію: юридичні особи, ФОП, «самозайняті» особи, ставки податку.
  • Як правильно використовувати норми Конвенції для уникнення подвійного оподаткування?
  • Довідка нерезидента: із яких інстанцій приймається довідка в України? У яких випадках потрібна легалізація?
  • Додаток ПН: ким та в яких випадках здається Додаток ПН?
  • Ділова мета: новації від ДПСУ.
  • Дивіденди: нове визначення, розрахунок, правила виплати та оподаткування.
  • Деякі рекомендації щодо заповнення Декларації з податку на прибуток.

  • Розрахункова операція: норма Закону №265 та позиція ДПСУ в листах.
  • Коли РРО не потрібен?
  • Обов’язкові РРО у 2021 році – для кого та з якої дати?
  • Нові реквізити фіскального чеку: набуття чинності, для кого є обов’язковими, хто може використовувати стару форму?
  • Код УКТЗЕД у фіскальному чеку: для яких товарів це обов’язково та штрафні санкції.
  • РРО чи ПРРО: обираємо зручний сервіс.
  • ПРРО: нормативне забезпечення, основні правила роботи.
  • Чи може бути РРО та ПРРО «банкоматом»? Як видати готівку покупцю за замовленням?
  • КОРО: як та в яких випадках заповнювати? Чи можна відмовитись від КОРО? Чи вклеювати Z-звіти в КОРО?
  • Нові штрафні санкції у 2020-2021 роках.

  • Зміни в оподаткуванні у зв’язку з карантинними законами та ЗУ №466.
  • Заповнення 1-ДФ: літні новації.
  • Виправлення помилок в 1-ДФ.
  • Новий термін перевірки для ПДФО.
  • Зміна підходів до визначення штрафних санкцій за порушення звітування та сплати ПДФО.
  • Звіт з ЄСВ: типові помилки та їх виправлення, зокрема за попередні періоди.

НА ВАС ЧЕКАЄ

Congress Hall

Congress Hall

Сучасний, комфортний та затишний зал на території Goodzone
Banquet Hall

Banquet Hall

Ранкова кава та бізнес-ланч у ресторані отелю
Яскраві фото

Яскраві фото

Професійна фотосесія на території комплексу на фоні мальовничого осіннього пейзажу

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ (КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ)

 Є запитання? Замовляйте дзвінок - менеджер компанії зв'яжеться з вами найближчим часом!

Замовити зворотній дзвінок

Контакти компанії

Клуб бухгалтерів "Меркурій"

м. Київ, вул. В. Гетьмана, 27, оф. 74

телефон КОНТАКТ-ЦЕНТРА:

0 800 750 570 (багатоканальний)

телефон (Київ):

+38 (044) 221 05 57

Кращі заходи

Щоб отримати доступ до свого кабінету, увійдіть в систему за допомогою логіна / пароля, які ми надіслали вам по email або зверніться до менеджера компанії.